.

igår hade vi sedan tidigare bestämt att vi som bor tillsammans skulle ut och äta för pengar som de tidigare "fått"/pantat ihop. tydligen var gårdagen den enda dag som alla var lediga så vi skulle kunna gå ut tillsammans. vi tog taxi ner till table20, jag åt skagentoast till förrätt och en sån black and white med ox- och fläskfilé till huvudrätt.

sedan drog vi till sjösjukan. alltså jag och conne har skitkul, vi satt och studerade alla människor som var där och hittade på historier/kritiserade alla. sen när någon kom fram och snackade med oss mytade vi bara och alla trodde på oss. de tyckte nog vi var dumma i huvudet med.. hehe. men ja, vi hade kul i alla fall!

pappa ringde vid halvtolv imorse, trodde inte jag sovit så länge. men upp och hoppa och nu har jag druckit lite te (börjar få ont i halsen, buhu) ätit ett äpple och räknat lite i kemiboken. ska snart skjutsa sofia till pallas där hon ska ordna inför en sittning ikväll. jag och conne skulle kanske dragit dit men vi glömde köpa biljetter. men känns ändå bra för jag tycker jag har slösat asmycket denna veckan och skulle jag gått ikväll skulle det gå åt åtminstonde 300 kr till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0