.

det var så himla segt att gå upp igår (för att inte snacka om idag) men jag tog mig till matten, satt mest och frös och gäspade så när han äntligen hade gått igenom alla övningsuppgifter räknade jag några tal (som gick ok!) och sen drog jag hemåt. och gud som det snöade. brain-freezing, fick så himla ont i huvudet, kunde inte se någonting för när jag tittade upp fick jag snö ögonen så jag tänkte att jag förmodligen skulle cykla in i någon. haha.

jag gjorde potatismos och fiskpinnar till lunch! mm!! nästan sugen på att göra ris, fiskpinnar, ärtor och vitlökssås som vi åt rätt ofta i london. det låter sjukt äckligt och konstig kombo men gott var det!!! undra om jag tycker det är lika gott nu? har du testat emma?

hur som helst, jag gosade ner mig i sängen och plöjde igenom biologiboken. blev ännu tröttare så jag vilade en stund, sedan läste jag lite till. skulle ner till anna vid fem - halvsex tänkte jag och dricka lite öl innan vi skulle äta vid sju, men conne kom in och vi snackade och sen var jag inte nere hos anna förrän sex (fick gå ner i SNÖSTORM, eller nästan var det, var en snögubbe när jag kom fram).

vi mötte upp lite olika på vägen och sista stoppet var hos johanna där jacob också var. alltså GUD SÅ MYSIGT hon bor!!! hon hyr ett litet hus(stuga) där ytterdörren är så liten att man får böja sig när man går in. och det är ca 2 m högt i tak inne i huset, förutom hallen som är lägre. men johanna är typ 1,60 lång så det är lugnt för hennes del. sen finns där ovanvåning där badrum och sovrum är. jättesött! ska se om jag kan fota nästa gång jag är där!

johanna bor jättenära söderport så det var inte alls långt att gå. åt god mat och köpte studentöl för 39 kr. har varit med om billigare men det var ändå rimligt. under kvällen kom det fram att jag fyllt år tidigare i veckan och håkan insisterade på att köpa en dricka till mig och sedan reste de sig upp och sjöng för mig. blev clearly jättegenerad men tyckte ändå det var gulligt av dem. "20 e ju stort!!!" (alla har typ trott att jag i alla fall är 91a)

fick reda på att johanna typ är polare med dem i bandet jj och så berättade jag att joakim skulle dja där idag (det evenemanget du skickade till mig emma) så snackade hon med de som jobbade där och tydligen var förköpsbiljetterna slut men eftersom hon bodde så nära kunde hon gå dit tidigare ikväll och köpa om jag ville dit så kunde vi dra dit tillsammans. så himla gulligt, men ska ut och äta med sambosarna ikväll så jag kan inte.

Kommentarer
Postat av: emma

men vad guligt!!! är det hon du hängt med sen i början? hhaha och nej, har ej testat efter london!!!

2012-02-03 @ 18:44:55
Postat av: linda

nej det är den andra johannan! (vi är två i klassen) johanna ipsen är hon jag hängt med från början, men hon var inte med i torsdags utan det var johanna H!

2012-02-04 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0