.

jag kom hem från thailand förra onsdagen. har haft det jätteskönt med mest sol hela tiden. först flög vi vidare från bangkok till sakon nakhon som ligger i norra thailand och var där ett par dagar. vi åkte nattbuss tillbaka till bangkok och tog sedan taxi till pattaya där vi var resten av tiden. inte alls kul att komma hem till -20 grader. men man kan inte alltid ha det bra. 
 
jag jobbade torsdag och fredag och var ledig i helgen. skulle köpa julklappar i söndags men efter ett misslyckat besök på nova lund körde jag ändå till gamla goda väla där jag hittade en del och hann även med att luncha med mamma och sedan fika med elina. 
 
jobb igen måndag och tisdag och efter jobbet i tisdags åkte jag till linköping och anna (!!!) julstökade och mös bara rundor och igår styrde vi kosan mot stockholm där johanna så lägligt kom hem från sin nz-resa. efter att ha kört mot rött, kört över heldragen linje, parkerat fel samt kört i bussfil i sthlms stadtrafik var vi på rätt väg och kom så smäning om hem till johanna. så himla myisgt att hänga alla tre igen, det har vi inte gjort sedan midsommar! anna åkte vidare och då kom calle mikko tomas och lars (eller han bor där så han var redan). när johanna som sen varit vaken i ca två dygn höll på att däcka så skjutsade calle hem mig till moster.
 
idag har jag köpt någon julklapp till och julhandlat med moster ewelyn och hanna. tyckte det var lite trist att jag inte stannade till i alla fall imorgon men nu var jag ju beroende av flygens avgångar så jag fick åka hem idag. så nu är jag tillbaka i skåne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0