.

blev såklart stan i tisdagskväll vilket ledde till första ölen på uteservering med anna, håkan och christine! annars har dagarna förflutit med skola, skjutsat simon till flygplatsen, plugg och mat hos johan, mat och häng hos johanna (åt jacobs ärtsoppa igår, jag som inte tycker om ärtsoppa - helt ok faktiskt!) åt dock lite tacos först hemma med sofia sara och conne ifall jag inte tyckte om det, sen åt vi pannkakor till efterrätt! veckans mat-shopping på maxi har även hunnits med, trodde jag inte skulle gå igenom när jag betalade men jag klarade mig precis!

idag har jag haft föreläsningar till tolv, kommit hem och gjort lunch, var så himla trött (gäspade ca 20 gånger under sista timmen, kände mig jättedum eftersom jag satt längst fram) så jag skulle sova en tjugo min men det blev 45 istället. annars har jag mer eller mindre pluggat kemi hela dagen men en paus då jag var på systemet med conne. ska läsa igenom mina anteckningar och sen ska jag nog dra hem till johanna.

men först, betala räkningar.... så tråkigt!!!

Kommentarer
Postat av: emma

have fun :D (inte med räkningarna, men resten av kvällen!!!)

2012-04-27 @ 23:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0