.

hade lång lunch igår vilken var väldigt produktiv, med tanke på att jag först bestämt mig för att bara chilla och ta det lugnt, istället gjorde jag lunch, tvättade en maskintvätt och gjorde klart alla uppgifter till kapitel fem i fysiken. tillbaka till skolan för att ha fysik-labb som gick hur smidigt som helst och john sa att vi (jag plus cecilia, min labbpartner) hade fått bästa resultat av alla och för att inte ta åt mig all ära måste jag säga att jag var den skötte alla beräkningar mer eller mindre - score! (hehe)

hade fått ett fint litet brev på min pakethållare när jag var klar vilket ledde mig hem till anna. jag johan och anna pluggade lite, åt glass, gick sedan och handlade och därefter hem till johan där vi gjorde pizza och tittade på film!

idag labbade vi med bland annat flytande kväve på fysiken, fett coolt! den labben gick också snabbt och min grupp kom närmast absoluta nollpunkten! (vad dagens labb gick ut på att bestämma) har varit ute och sprungit en runda och duschat och fyllt på energi i form av knäcke och fil. funderar på om jag ska plugga eller bege mig till baronen och möta upp anna + kompis. vad lockar mest....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0