.

hade en asbra kväll igår! jag johanna och jacob drack mojitos och vin och åt ost, spickekorv och massa annat gott! fattiga studenter som vi är skulle vi inte ut eftersom vi inte hade råd men en bekant till johanna som bor i mönsterås var inne i stan så vi mötte upp han på en restaurang på en öl. de höll precis på att stänga men han var där med en som jobbar på stället så vi satt kvar ett tag efter med bossen och en annan servitris. fick gratis italienst vin och jag slapp betala min öl, double-score!!! de skulle vidare sen men vi drog hem till johanna och drack upp min bag in box, åt piggelin och svingod chokladpudding!

kom i säng vid fem och sov till elva idag. har pluggat en del i helgen och har lyckats bocka av en del på min "plugg-lista" men känns som jag gör allt så hastigt utan att riktigt förstå bara för att jag ligger back och vill komma ifatt. nu orkar jag i alla fall inte längre, ska gå och lägga mig och sen är det fysik som gäller hela dagen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0