.

efter skolan igår fick jag och anna agera skådespelare till några media-tjejer (anna kände en) som skulle spela in en kortfilm eller nått. vi fick goda chokladbollar som fika och det var en ok-ursäkt till att inte plugga (hehe). kom hem, gick/sprang en runda, hämtade conne (äntligen hemma!!!!!) på stationen. lagade mat som tog sedan mig minst en timme att äta för jag och conne skulle uppdatera oss på smaskigheter!

började med biologi b idag! kul faktiskt! slutade tre och cyklade hem, drack en kopp kaffe och cyklade sedan hem till johanna där anna också var. anna skrev labrapport, jag läste biologi, johanna skrev lite labrapport och städade. haha och sen gjorde johanna pepparrotsfisk och potatis till middag. sedan blev vi sugna på att baka en kaka men jag var tvungen att sticka hem halvägs för vi skulle ha någon typ av öråd här hemma och jag trodde de väntade på mig, men icke! hockey på tv och en polare som skulle till sjukhus. då hade jag ju hunnit få smaka kakan...

jag har i alla fall hunnit med att själva skriva klart nästan båda labrapporterna på labbarna vi gjorde tidigare i veckan (har två nya imorgon så skönt att ha dem nästan klara trots att deadline inte är förrän nästa vecka) och jobbat lite med kemiuppgifter till kapitel 3 (vi avslutade kapitel 7 i onsdags - liiiiite efter bara = nice work linda)

men nu börjar jag bli slut i huvudet så ska jag värma min vetekudde och sedan lägga mig och titta på the killing!

Kommentarer
Postat av: kajsa

yeah tittar du också på the killing?? min favoritserie när true blood vilar ;p

2012-04-20 @ 20:45:56
Postat av: linda

jag såg första säsongen när den gick på tv4 i somras, så har ju andra börjat i usa nu för ett tag sen så måste jag ibland ha något igång när jag ska sova så kom jag att tänka på the killing ;)

2012-04-20 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0