.

nu har jag snart haft lunch i tre och en halvtimme. ska tillbaka till skolan om en stund och skriva dugga (haha så fail) och sen gå på labgenomgång så jag kan bli klar/få rätt på mina rapporter. hade fysik i förmiddags och jag räknade på bra på räkneövningen, kändes skönt! nu känner jag mig inte lika efter där liksom.

ska även försöka få alla att skriva kursutvärderingen till biologi a-kursen så jag kan få det ur världen. vet inte om jag nämde det men jag fick ju bli den ansvariga för det så jag borde få det klart så claes-göran inte bli besviken på mig.

packade upp innan från helgen och insåg att jag nog glömt ett par av mina leggings!!! som tur är tror jag det är dem som det var hål i *lucky girl*

hur som, back toooo school!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0