.

hörde hur regnat smattrade utanför fönsret när klockan ringde imorse. som tur var duggade det bara lätt när jag cyklade till skolan. men tycker det är så trist att vi fått så tråkigt väder nu de senaste veckorna, för typ tre veckor var det ju hur fint som helst!!

idag hade vi den mest onödigaste lektionen, obligatorisk gruppövning på två timmar. det var det enda vi hade idag. självklart ska de lägga den direkt efter påsk så vi inte kunnat få en ledig dag till liksom.

efter skolan åkte jag anna johanna och anna på maxi och handlade. kom hem, gjorde lax till lunch och pluggade lite. skypade sedan med emma och emilia! pluggade lite till och skypade sedan lite med niclas och sen mamma. åt kvällsmat, duschade och skrev sedan en labrapport (den lättaste såklart). nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska läsa så mycket jag orkar i de kapitlen som vi ska ha dugga på imorgon så kanske man kan få ihop två poäng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0