.

lååång dag. skola mellan 8-17. hade kemi-labb hela eftermiddagen. numera kommer vi ha två stycken åt gången så det blir längre labb-lektioner men färre tillfällen. både positivt och negativt. trodde att dagens labbar skulle vara jobbigare än vad de var, men det är rapporten som kommer bli saftig. jättebra att vi ska labba om något som vi inte ens har haft föreläsning om. man bara hallå?!

vi blev klara lite tidigare i alla fall så jag cyklade ner till kocken där jag hade bokat möte med en som har rätt bra koll på de naturvetenskapliga programmen vi har platsgaranti på, så nu har jag fått svar på de flesta frågor och funderingar jag haft.

svänge in på baronen på vägen hem och skulle kolla efter ett par solglasögon, upptäckte att mina var sönder så var tvungen att köpa ett par nya. fick blev några som vara var "ok" eftersom jag kände att jag var tvungen att köpa idag. kom hem, åt, pratade med conne och har tittat på säsongavslutningen på californication. ska plugga lite nu tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0