.

gud så god mat det var igår!!! jag åt trerätters och trodde jag skulle spricka så mätt jag var. speciellt när jag mer eller mindre druckit en flaska vin med. hur som helst så var det jättetrevligt! så trist bara att det inte varit så fint väder i helgen. när vi avrundade kvällen och de äldre skulle bege sig hemåt traskade jag ner till johanna där anna, hennes syster karin och två kompisar, elin och anders, befann sig drack vi lite bubbel innan vi gick ut och tog en öl på saluhallen där johanna jobbade. det hade varit fransk afton men det hade dött ut lite när vi kom, fast det störde inte oss. gick hem till johanna igen och drack lite mer öl.

jag sov hos johanna för jag orkade inte gå hem och hade redan däckat lite halvt på soffan. anna och elin skulle med sova där för de andra två skulle sova hemma hos anna, men hon bor ju så litet så där fanns inte plats till alla fyra. innan jag och johanna skulle lägga oss fick vi agera rörmokare för toaletten strulade. vi fixade det i alla fall till sist och kom i säng vid fyra.

chillade i sängen medan anna (och hennes "sällskap") fixade en riktigt brakfrukost till oss alla! var kvar där ett par timmar innan jag traskade hem och städade mitt rum, tvättade lite, var ute och gick en runda samt cyklade och handlade. gjorde kasslergratäng till middag och sen har jag försökt plugga. har ingen koncentration alls. nu ska jag i alla fall se om min tvätt är klar, ringa johanna, skriva upp några frågor jag har till syon imorgon som jag ska träffa och sen blir det big brother.

Kommentarer
Postat av: kajsa

tusan så najs med trerätters! vad blev det för mat? :)

2012-04-02 @ 15:33:17
Postat av: linda

mm och speciellt när det är gratis!! hehe. det blev toast skagen, file mignon med potatisgratäng och jordgubbspannacotta! SMASKENS

2012-04-02 @ 19:58:02
Postat av: kajsa

men MUMS, shit så gött!! och ja, gratis är jäkligt gott ;)

2012-04-02 @ 20:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0